Hello guest, if you read this it means you are not registered. Click here to register in a few simple steps, you will enjoy all features of our Forum.
This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • ¡Welcome to InfoServ!
Hello There, Guest! Login Register


Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Movies/Series/IPTV [WATCHED Addon v1.0.3 - Multilingual Dubbed] EXCLUSIVE
Thread Modes
#1
Shield 
5
Better response on post Movies/Series/IPTV [WATCHED Addon v1.0.3 - Multilingual Dubbed] EXCLUSIVETSMedia New Addon Release [Exclusive]
Movies Section:  [WATCHED Addon v1.0.3]

Your Enigma2 Multimedia Browser

Droid Module From Watched App Bundle v0.19.4

[Image: cckgKCp.png]
[Image: 0y9KbFP.png]
[Image: WwBbIt3.png]
[Image: 8HHLsgv.png]
[Image: 6rKxZKh.png]
[Image: gIitNKq.png]

-IPTV Module Updated
-Movies Module Updated
-Series Module Updated
-Added New Graphic Styles
-Added TSMedia 17 Support


Code:
*****************************
movies_watched_1.0.3
subsection:general
group:movies
ratings:5
source:yassinov.com
mediatype:video

Name:Watched
Version:1.0.3
Author:TSmedia Team
Description:Movies / IPTV From Watched App
*****************************

TSmedia watched addon setup:
Manual addon package setup
[Only registered and activated users can see links You are not allowed to view links. Register or Login to view.]


Attached Files
.zip   movies_watched_1.0.3.zip (Size: 1.18 MB / Downloads: 644)
 
Reply
#2
0
Don't work for me.


Attached Files
.zip   TSmedia.zip (Size: 1.13 KB / Downloads: 93)
 
Reply
#3
2
(07-29-2020, 09:34 PM)saleh7ksa Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Don't work for me.
It is working with me.
There is something wrong with library requests used by the image.
when back from his vacation Mr yassinov may look to it.
 
Reply
#4
0
Ça marche très bien,
Merci beaucoup
 
Reply
#5
0
hi all!!!!
anyone elses iptv section on watched not working.
 
Reply
#6
0
Yep it's down and so is swiftstreamz
 
Reply
#7
0
Bonjour tous le monde,
Effectivement l'addon movies_watched ne fonctionne pas, mais avant j'ai fait mes chaines ip préférés dans les favoris,heureusement elles fonctionnent très bien, mais toujour impossible d'accéder à l'application.
 
Reply
#8
1
(09-25-2020, 10:21 AM)rach_rach Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Bonjour tous le monde,
Effectivement l'addon movies_watched ne fonctionne pas, mais avant j'ai fait mes chaines ip préférés dans les favoris,heureusement elles fonctionnent très bien, mais toujour impossible d'accéder à l'application.

Hi
Watched addon v1.0.1 update fix most ready is under testing & coming soon .
 
Reply
#9
0
(09-29-2020, 08:13 AM)YASSINOV Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.
(09-25-2020, 10:21 AM)rach_rach Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Bonjour tous le monde,
Effectivement l'addon movies_watched ne fonctionne pas, mais avant j'ai fait mes chaines ip préférés dans les favoris,heureusement elles fonctionnent très bien, mais toujour impossible d'accéder à l'application.

Hi
Watched addon v1.0.1 update fix most ready is under testing & coming soon .

thanks 4 the update!!!! Y02
 
Reply
#10
0
(09-29-2020, 06:42 PM)amiko8900 Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.
(09-29-2020, 08:13 AM)YASSINOV Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.
(09-25-2020, 10:21 AM)rach_rach Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Bonjour tous le monde,
Effectivement l'addon movies_watched ne fonctionne pas, mais avant j'ai fait mes chaines ip préférés dans les favoris, heureusement elles fonctionnent très bien, mais toujour impossible via l'application.

Salut le
correctif de mise à jour de l'addon v1.0.1 Watched le plus prêt est en cours de test et sera bientôt disponible.

merci 4 la mise à jour !!!! Y02

Bonjour,
Merci pour votre réponse, et pour l'effort
 
Reply
  


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
Shield IPTV [Swift Streamz New Addon v1.0.2] / Updates Here YASSINOV 60 29,911 11-02-2023, 08:41 PM
Last Post: amiko8900
Shield Movies/Series [PLUTO TV Addon v1.0.0] EXCLUSIVE YASSINOV 6 6,916 04-27-2023, 07:38 PM
Last Post: Aleksandrrix
Shield Movies/Series/DOC [DOCUBAY Addon v1.0.0] EXCLUSIVE YASSINOV 2 1,167 04-13-2021, 08:17 AM
Last Post: Valder2009
  VUMOO-movies and series mfaraj 8 3,826 02-16-2021, 07:33 PM
Last Post: keifra
Shield NetMedia [OK RU Addon v1.0.0] EXCLUSIVE YASSINOV 18 6,835 01-11-2021, 12:15 AM
Last Post: salahflash
  Tubitv addon mfaraj 1 1,558 06-14-2020, 02:40 PM
Last Post: jazzbass
Shield International/Russia [Zona New Addon v1.0.0] YASSINOV 2 3,698 06-14-2020, 06:17 AM
Last Post: mfaraj

Forum Jump:


Browsing: 2 Guest(s)